REVIEW ALBA LOVESICK OD ROMAINA VIRGA

REVIEW ALBA LOVESICK OD ROMAINA VIRGA

I přes svůj stále mladý věk se Romain Virgo stal již stálicí na jamajské hudební scéně. Zpěvák od roku 2007, když mu bylo pouhých 17 let, neúnavně sází hity jako na běžícím pásu. Většinou se však nejedná o nějaké prvoplánové songy, ale o velice promyšlené melodie a lyrics. Jeho první kroky vedly přes vítězství v populární talentové soutěži Digicel Rising Stars (vyhrál jako nejmladší v historii) k legendárnímu producentovi Donovanu Germainovi a jeho Penthouse Records, u kterého v průběhu let vznikla celá řada úspěšných songů. Tento týden vyšel také zcela nový riddim u téže produkce History No Mystery, na kterém nemohl mladík se zlatým hlasem samozřejmě chybět v singlu Love Me For Life. Díky naší redakci máte nyní možnost prozkoumat celou desku Lovesick, která vyšla teprve před pár hodinami.

Album obsahující šestnáct skladeb vzniklo pod hlavičkou VP Records, u kterých je Virgo upsán od roku 2010. Je složeno z již dříve vydaných singlů jako třeba Heartbeat nebo Trouble, o kterých jsme psali už dříve, ale také obsahuje i několik zcela nových titulů. Z těch můžeme zmínit třeba uvolněné love tunes Face To Face, Cruise, In This Together nebo energický Will You Be There. Další novinkou je také soulově laděný Cannot Close My Eyes. Na LP nemůže samozřejmě chybět titulní single Lovesick,  Unbreakable nebo dancehallový track Now. Nakonec byl na desku zařazen také starší cover Carres Me v originálním podání od legendárního Dennise Browna. Vážnějšími zákoutími lásky se zpěvák zabývá v singlech Sweet Liar a Day In Day Out.

Posledním songem na desce je již pár let notoricky známá anthem Stay With Me, která jen dokládá triumfální cestu mladého jamajského zpěváka. Ať už se totiž jedná o samotné singly nebo tracky v rámci našlapaných riddimů, téměř vše, na co mladý artist sáhne, promění svým hlasem v ryzí zlato. Romain Virgo má rozhodně potenciál postupem let minimálně vyrovnat úspěchy svých velkých vzorů Berese Hammonda a Dennise Browna. Album Lovesick si můžete stáhnout přes iTunes. Rozhodně doporučujeme!

Vedle poslechu alba se můžete zároveň podívat také na zbrusu nový videoklip k songu Still. Jako oficiální promo těsně před vydáním alba nás stejně jako další fans zaujal Love Sick Mixtape od Pink Panthera. Užijte si poslech v odkazech níže!